Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
- zna typy sprzedaży
- zna etapy procesu sprzedaży
- zna cechy handlowca
- ma wiedzę nt. pytań otwartych i zamkniętych
- zna motywy decyzji klienta
- ma wiedzę nt. przygotowania prezentacji
- ma wiedzę w zakresie lejka sprzedażowego - sposobów pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
- rozróżnia typy sprzedaży
- opracowuje strategię procesu sprzedaży
- potrafi scharakteryzować profil własnego klienta
- rozwija własne cechy/umiejętności potrzebne do sprzedaży
- potrafi zadać pytania otwarte i zamknięte
- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
- rozróżnia potrzeby klientów
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
- opracowuje prezentację / ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę handlowca
- wykazuje motywację w procesie sprzedaży
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
Cały świat kupuje i sprzedaje dobra i usługi. Aby jednak być dobrym handlowcem warto poznać reguły mające ważny wpływ na klienta. Sprzedawać można poprzez bezpośrednie spotkanie z klientem, dzwoniąc do Niego lub wysyłając Mu ciekawą ofertę pisemną. Na proces sprzedaży składa się kilka etapów: zaczynając od planowania kontaktu kończąc na działaniach i czynnościach posprzedażowych. Ważnym aspektem jest również dokonanie charakterystyki klienta: kto kupuje od nas? Klient domaga się informacji o wymiernych korzyściach, interesują go głównie te cechy i właściwości produktu, które są dla nich pożyteczne i opłacalne. Podczas szkolenia zwrócimy uwagę na modele zachowania nabywcy, czynniki wpływające na zachowanie. Aby wykonywać zadania handlowca spójrzmy na pożądane cechy jakich oczekuje klient. Są to m.in. cechy fizyczne, cechy osobowościowe oraz umiejętności fachowe. W pracy handlowca ważne jest pozytywne nastawienie. Omówimy co należy zrobić aby to pozytywne nastawienie osiągnąć.
W sprzedaży warto poznać elementy przyciągania uwagi klienta, jak również warto poznać konstrukcję budowania pytań otwartych i zamkniętych. Dzięki nim zdobędziemy informacje o potrzebach i oczekiwaniach klienta. Dobrze sformułowane pytania otwarte mają na celu wzbudzenie zainteresowania klienta i skłonienie go do konstruowania rozmowy. Zaprezentujemy motywy decyzji klienta, jak również przygotujemy prezentację w oparciu o korzyści i potrzeby klienta. Omówimy zagadnienia: celu prezentacji, zasad jej tworzenia. Pozyskując klienta warto wiedzieć czym jest „lejek sprzedaży” i schemat analizy Franklina. Te i inne zagadnienia są przedmiotem naszego szkolenia, na które serdecznie Państwa zapraszamy.
Cel szkolenia
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat procesu sprzedaży.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów, sprzedaż w firmie w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20%.
Grupa docelowa
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
FORMA:
Szkolenie składa się w ok 70% z zajęć praktycznych.
Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe / dyskusje / prezentacje.
Program
1. Typy sprzedaży
- rozmowa handlowa
- telemarketing
- oferta pisemna
2. Proces sprzedaży - etapy
3. Charakterystyka klienta
- model zachowań nabywcy
4. Cechy handlowca:
- cechy fizyczne
- cechy osobowościowe
- umiejętności fachowe
5. Potęga pytań
- pytania otwarte
- pytania zamknięte
6. Motywy decyzji klienta
7. Prezentacja:
- cechy
- korzyści
- przygotowanie prezentacji
- zasady tworzenia prezentacji
8. Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta
M | +48 600 433 371 / tel./+ 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkoleniaCertyfikaty
Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, słodki poczęstunek, lunch. Każdy Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie podwyższające kompetencje zawodowe.
Prowadzący
Pani IWONA ŚWIDURSKA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży. W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje z formami, szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza. Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Harmonogram
Proponowane godziny szkolenia: 10.00-16.00 (podczas szkolenia serwowany będzie lunch i przerwa kawowa).
Informacje organizacyjne
Zgłoszenia:
e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
tel. 61 28 28 766 lub 600 43 33 71
Terminarz szkolenia
- 2025-01-10 do 2025-01-11 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
- 2025-01-20 do 2025-01-21 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 1290 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis) - możliwość szkolenia jako webinar
- 2180 zł - Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
- 1280 zł - Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1290 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia gratis) - SZKOLENIE ON-LINE
- 1980 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży - (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
- 1990 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta
- 1980 zł - Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4800 zł - Akademia handlowca (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4550 zł - Zarządzanie czasem - czyli planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1980 zł - ABC przedsiębiorczości - zakładanie i prowadzenie własnej firmy
- 1680 zł - Obsługa sekretariatu i biura
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, kadry medycznej
- 1280 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy - szkolenie ON-LINE
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Czas trwania: 2 dni
Cena: 2180 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska