MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

EFEKTY UCZENIA SIĘ:

W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK

- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca

- zna typy sprzedaży

- zna etapy procesu sprzedaży

- zna cechy handlowca

- ma wiedzę nt. pytań otwartych i zamkniętych

- zna motywy decyzji klienta

- ma wiedzę nt. przygotowania prezentacji

- ma wiedzę w zakresie lejka sprzedażowego - sposobów pozyskiwania klientów

W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK

- rozróżnia typy sprzedaży

- opracowuje strategię procesu sprzedaży

- potrafi scharakteryzować profil własnego klienta

- rozwija własne cechy/umiejętności potrzebne do sprzedaży

- potrafi zadać pytania otwarte i zamknięte

- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług

- rozróżnia potrzeby klientów

- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług

- opracowuje prezentację / ofertę

- potrafi zaprezentować firmę

- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi

- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży

W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK

- potrafi pracować z klientem

- efektywnie organizuje własną pracę handlowca

- wykazuje motywację w procesie sprzedaży

- jest przygotowany do publicznej prezentacji

- potrafi komunikować się z innymi firmami

Cały świat kupuje i sprzedaje dobra i usługi. Aby jednak być dobrym handlowcem warto poznać reguły mające ważny wpływ na klienta. Sprzedawać można poprzez bezpośrednie spotkanie z klientem, dzwoniąc do Niego lub wysyłając Mu ciekawą ofertę pisemną. Na proces sprzedaży składa się kilka etapów: zaczynając od planowania kontaktu kończąc na działaniach i czynnościach posprzedażowych. Ważnym aspektem jest również dokonanie charakterystyki klienta: kto kupuje od nas?  Klient domaga się informacji o wymiernych korzyściach, interesują go głównie te cechy i właściwości produktu, które są dla nich pożyteczne i opłacalne. Podczas szkolenia zwrócimy uwagę na modele zachowania nabywcy, czynniki wpływające na zachowanie. Aby wykonywać zadania handlowca spójrzmy na pożądane cechy jakich oczekuje klient. Są to m.in. cechy fizyczne, cechy osobowościowe oraz umiejętności fachowe. W pracy handlowca ważne jest pozytywne nastawienie. Omówimy co należy zrobić aby to pozytywne nastawienie osiągnąć. 

W sprzedaży warto poznać elementy przyciągania uwagi klienta, jak również warto poznać konstrukcję budowania pytań otwartych i zamkniętych. Dzięki nim zdobędziemy informacje o potrzebach i oczekiwaniach klienta. Dobrze sformułowane pytania otwarte mają na celu wzbudzenie zainteresowania klienta i skłonienie go do konstruowania rozmowy. Zaprezentujemy motywy decyzji klienta, jak również przygotujemy prezentację w oparciu o korzyści i potrzeby klienta. Omówimy zagadnienia: celu prezentacji, zasad jej tworzenia. Pozyskując klienta warto wiedzieć czym jest „lejek sprzedaży” i schemat analizy Franklina. Te i inne zagadnienia są przedmiotem naszego szkolenia, na które serdecznie Państwa zapraszamy.  

Cel szkolenia

GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:

Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat procesu sprzedaży.

Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów, sprzedaż w firmie w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20%.


Grupa docelowa

PROFIL UCZESTNIKÓW:

Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.

Grupa docelowa:

- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,

- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste

- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy

- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych

- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży

- pracownicy działów handlowych

- sprzedawcy/handlowcy

- przedstawiciele handlowi/key account managerowie

- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta

FORMA:

Szkolenie składa się w ok 70% z zajęć praktycznych.

Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe / dyskusje / prezentacje.


Program

1. Typy sprzedaży

- rozmowa handlowa

- telemarketing

- oferta pisemna

2. Proces sprzedaży - etapy

3. Charakterystyka klienta

- model zachowań nabywcy

4. Cechy handlowca:

- cechy fizyczne

- cechy osobowościowe

- umiejętności fachowe

5. Potęga pytań

- pytania otwarte

- pytania zamknięte

6. Motywy decyzji klienta

7. Prezentacja:

- cechy

- korzyści

- przygotowanie prezentacji

- zasady tworzenia prezentacji

8. Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta

M | +48 600 433 371 / tel./+ 48 61 2828766

E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl

  F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia

Certyfikaty

Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, słodki poczęstunek, lunch. Każdy Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie podwyższające kompetencje zawodowe.

Prowadzący

Pani IWONA ŚWIDURSKA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży. W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje z formami, szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza. Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy 

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Telemarketing

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

Negocjacje i metody wywierania wpływu

Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi

Profesjonalne prezentacje

Skuteczny menedżer

Zarządzanie wizerunkiem firmy

Skuteczna komunikacja interpersonalna

Harmonogram

Proponowane godziny szkolenia: 10.00-16.00 (podczas szkolenia serwowany będzie lunch i przerwa kawowa).

Informacje organizacyjne

Zgłoszenia:

e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

tel. 61 28 28 766 lub 600 43 33 71

Terminarz szkolenia

  • 2024-11-28 do 2024-11-29 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
  • 2024-12-05 do 2024-12-06 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2025-01-10 do 2025-01-11 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
  • 2025-01-20 do 2025-01-21 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki

Informacje podstawowe

Czas trwania: 2 dni

Cena: 2180 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska